İletişim Politikası
İletişim Politikası
Öğrencilerimiz aşağıdaki iletişim kanallarını kullanarak dilek, istek, öneri ve şikayetlerini BTÜ YDYO yönetimi ve öğretim görevlileri ile paylaşabilirler.
1. Akademik Danışmanlık
Öğrencilerimiz, sınav ve ödev notları, devam durumu vb. otomasyon sistemi ile ilgili konularda çeyrek dönem başında belirlenen danışmanları ile iletişim kurabilirler.
2. Müdür Yardımcıları ile İletişim
Yüksekokulumuzda görev yapan iki müdür yardımcımızdan bir tanesi doğrudan öğrenci iş ve işlemlerinin verimli bir şekilde yürütülmesinden sorumludur. Öğrencilerimiz, diledikleri zaman müdür yardımcılarımız ile doğrudan randevu talep ederek yüz yüze veya telefon ve e-posta aracılığıyla uzaktan görüşebilirler.
3. Öğretim Görevlileri ile İletişim
Öğrencilerimiz eğitimleri süresince derslerine giren öğretim görevlilerine çeyrek öncesinde belirlenen ofis saatleri içerisinde akademik konularla ilgili danışabilirler. Öğrencilerimiz öğretim görevlilerimiz ile de doğrudan randevu talep ederek yüz yüze veya e-postaları aracılığıyla uzaktan görüşerek dilek, istek, öneri ve şikâyetlerini iletebilirler.
4. BTÜ YDYO Öğrenci İşleri Birimi
Yüksekokulumuzun bulunduğu binanın 2. katında 217-C nolu ofiste hizmet veren Yabancı Diller Yüksekokulu Öğrenci İşleri Birimi ile şahsen iletişime geçebilirler.
5. Telefon
0 224 300 34 51 numaralı telefonu mesai gün ve saatleri içerisinde arayarak Yüksekokulumuzun Öğrenci İşleri Birimi ile iletişim kurabilirler.
6. E-posta
Duygu, düşünce, istek, öneri ve geribildirimlerini ogrenci.ydyo@btu.edu.tr e-posta adresi vasıtasıyla bize ulaştırabilirler.
7. Dilek Kutuları
Yüksekokulumuzun bulunduğu binanın 2. ve 3. katındaki koridorlarda bulunan dilek kutularımıza isimlerini yazarak veya yazmadan dilek, öneri ve şikâyetlerinizi belirten yazılarını atabilirler.
8. Öğrenci Temsilcileri Toplantısı
Her akademik dönem, öğrenci işlerinden sorumlu Müdür Yardımcımız başkanlığında, her bir sınıfımızdan seçilen öğrenci temsilcilerimiz ile toplantı gerçekleştirilmektedir. Yılda iki kez düzenlenen bu toplantılarda öğrenci temsilcilerimiz; Yüksekokulumuzun eğitim-öğretim faaliyetlerinin niteliği, teknolojik altyapı ve imkânlarımız, öğrenci hizmetlerimizin kalitesi vb. birçok konuda duygu, düşünce, dilek, öneri ve şikâyetlerini yönetimimizle paylaşarak Yüksekokulumuzun eğitim-öğretim kalitesinin arttırılmasına katkı sağlamaktadırlar.
9. Öğrenci Geribildirim Anketleri
Her çeyrek dönem sonunda, öğrencilerimizden final sınavı notlarını öğrenmeden önce şu 4 konuda geribildirimde bulunmaları için anket doldurmaları istenmektedir: derslerine giren öğretim görevlilerinin performansı, ders içerikleri, ders materyalleri ve ölçme-değerlendirme yöntemleri. Anket sonuçları, Yüksekokul yönetimince analiz edilmekte, değerlendirilmekte ve gerekli eylem planları hazırlanarak uygulamaya konmaktadır.